DORADZTWO i SZKOLENIA

skuteczna SPRZEDAŻ
profesjonalne ZARZĄDZANIE
pewne FINANSE
kompetentny PERSONEL
adekwatne INFORMACJE

   
         
         

Zobacz nas na:


Współpracownicy

Andrzej Aleksander Jakubaszek (właściciel firmy)
Wykształcenie ekonomiczne - SGH. Wieloletni pracownik naukowy w Katedrze Teorii Organizacji i Zarządzania. Uczestnik kilkudziesięciu różnorodnych szkoleń i praktyk w bankach w kraju i za granicą min. w bankach centralnych i komercyjnych Wlk. Brytanii, Austrii, USA, Japonii. Autor kilkunastu artykułów na temat metod nadzoru bankowego w innych krajach.
Z bankowością związany od ponad dwudziestu lat. Pracował m.in. w Narodowym Banku Polskim w okresie transformacji systemu bankowego w Polsce, tworzenia podstaw nadzoru bankowego i operacji otwartego rynku. W Banku Handlowym w Warszawie S.A był odpowiedzialny za rozwój nowoczesnego systemu kredytowania i zarządzania aktywami i pasywami oraz monitorowania ryzyk finansowych. W PKO BP SA odpowiadał za ogólną politykę finansową banku i rozwój systemów monitorowania i raportowania z obszaru transakcji na instrumentach rynku pieniężnego i kapitałowego w oparciu o hurtownie danych.
Prowadził działalność doradczą dla banków i przedsiębiorstw m.in. dla Poczty Polskiej, Polsko-Amerykańskiego Funduszu Przedsiębiorczości, uczestniczył w licznych projektach tworzenia i przekształcania struktury banków min. pierwszych dziewięciu banków komercyjnych, PKO BP, Polskiego Banku Inwestycyjnego S.A. Posiada doświadczenia Project Managera w zakresie budowy i rozwoju systemów informacyjnych opartych na Hurtowniach Danych. Posiada certyfikat trenera szkoły trenerów Alamo. Współpracował z licznymi instytucjami szkoleniowymi m.in. Polską Fundacją Promocji Kadr, Polskim Towarzystwem Ekonomicznym, Towarzystwem Naukowym Organizacji i Kierownictwa, Wyższą Szkolą Bankową w Poznaniu, Warszawskim Instytutem Bankowości i innymi,  Specjalizuje się w działalności szkoleniowej dla pracowników banków.

Prowadził m.in. takie szkolenia jak:
- Krajowe i międzynarodowe edycje symulacyjnej gry - Zarządzanie Bankiem
- komercyjnym BANKRISK,
- Zarządzanie ryzykami finansowymi w bankach,
- Zarządzanie ryzykiem płynności finansowej dla pracowników ALCO,
- Założenia polityki monetarnej Banku Centralnego,
- Instrumenty finansowej Banku Centralnego,
- Funkcje Nadzoru Bankowego w Polsce na tle rozwiązań w innych krajach,
- Zasady sprawozdawczości dla Narodowego Banku Polskiego,
- Kierunki reformy systemu bankowego w Polsce.

Inne obszary zainteresowań to: współpraca Bank- Przedsiębiorstwo, Controlling w firmie, Analizy Finansowe, Systemy Business Intelligence.

Dr Zbigniew Pawlak - wykładowca w Szkole Głównej Handlowej, prezes zarządu firmy konsultingowej Management Consulting Centre PARTNER Sp. z o.o. Autor i współautor około 150 publikacji z zakresu organizacji i zarządzania, w tym kilkudziesięciu książek. Autor i współautor kilkuset ekspertyz, analiz, opinii, projektów i wycen przedsiębiorstw. Wykładowca na studiach podyplomowych oraz szkoleniach dla konsultantów i kadr kierowniczych. W doradztwie działa od połowy lat 80-tych, od roku 1990 jako prezes zarządu Management Consulting Centre PARTNER Sp. z o.o. Doradzał zarządom wielu krajowych przedsiębiorstw i grup kapitałowych, w tym: PKN ORLEN S.A., PGE S.A., PKP S.A., Lotos S.A, PPUP Poczta Polska, PLL LOT S.A., ARP S.A., a także bankom, firmom ubezpieczeniowym, elektrowniom, zakładom energetycznym i wielu innym.

Dr Jarosław Ciepał - rzeczoznawca majątkowy, biegły sądowy w zakresie wycen przedsiębiorstw.

Agnieszka Karczmarczyk - certyfikowany trener Szkoły Trenerów Alamo pod patronatem Piotra Tymochowicza. Członek zespołu projektowego tworzącego nowa instytucje finansowa Xelion Doradcy Finansowi. Stypendystka Programu Young Talents Master Unicredit Bocconi w Mediolanie. Pracowała przez wiele lat w Banku Pekao S.A. na stanowisku trenera wewnętrznego, gdzie prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji, technik sprzedaży, zarządzania sprzedażą, zmianą i wiele innych.

Agnieszka Czempińska - trener sprzedaży i wieloletni sprzedawca produktów bankowych i ubezpieczeniowych. Jako trener wewnętrzny i doradca Klienta współpracowała z MetLife Amplico, ING Usługi Finansowe, PKO BP. Swoje kompetencje trenerskie rozwijała od początku współpracy z ING na stanowisku trenera wewnętrznego. Posiada na koncie wiele szkoleń i treningów trenerskich. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu doskonalenia umiejętności i technik sprzedaży oraz budowaniu i zarządzeniu zespołami sprzedażowymi, zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi.

Dorota Walas - psycholog, trener, doradca zawodowy. Posiada doświadczenie w realizacji projektów PO KL, Asesor w Ośrodku Oceny, Konsultant merytoryczny programów szkoleniowych. Uzyskała "Certyfikat Trenera Umiejętności Psychospołecznych". Praktyczne umiejętności jako trener i doradca zawodowy zdobywała w czasie współpracy m.in. z: Gdańską Akademią Umiejętności Menadżerskich, Wyższą Szkołą Informatyki w Łodzi, Instytutem Nowych Technologii, Austriackim Instytutem Promocji Gospodarczej (WIFI Austria-Polska), Polskim Związkiem Niewidomych, Gminnymi Ośrodkami Pomocy Społecznej na terenie woj. Łódzkiego oraz firmami: Areofit, Signa Sp. z o.o., KRT-SZKOLENIA.

 
         
         
 
AJ Biznes Partner Andrzej Jakubaszek, ul. Regulska 8a, 05-816 Michałowice
tel./fax: (22) 723 85 74, tel. kom.: +48 601 234 914
 
         
Strona nie zawiera plików cookies (tzw. ciasteczek) ani innych technologii zapisujących informacje na urządzeniu Użytkownika bez jego zgody.